Wednesday, February 10, 2010

***Wonder Woman Wednesday!!*** Diana Prince transforms!



(Sometimes a good spin can do WONDERS!)

10 comments:

naturgesetz said...

Ah superpowers!

Steven Anthony said...

Omg! how i love that...always was my favoritepart....as a kid i even used to play her and spin around;)

suzanneberry said...

ya gotta love it! so kitschy and so kool, just like you! i'm off to spin.

Dean Grey said...

naturgesetz!

Yay!

~~~~~~~~~~~~~~~

Steven!

I used to spin around too! Block imaginary bullets, twirling my pretend lasso over my head, while trying to jump as high as possible.

Okay, who am I kidding? I still do that! LOL

~~~~~~~~~~~~~~~

Suzanne!

(^_^)

~~~~~~~~~~~~~~~

I appreciate you three chiming in here!

-Dean

Martha Miller said...

Yay! And congrats on your new blog!! Love it!!!! xo

sMacThoughts said...

Hahaha! Oh, I'll have to remember this!!

Susan Beauchemin said...

Awesome! I love super heroes--Always secretly wanted to be one! Cool new blog!

Dean Grey said...

Martha!

Hooray!

~~~~~~~~~~~~~~~

sMacThoughts!

How could you ever forget!

~~~~~~~~~~~~~~~

Susan!

I'm glad you're liking my comic book blog!

~~~~~~~~~~~~~~~

Thanks to the three of you ladies!

-Dean

Marcos Vinicius Gomes said...

Oh, Diana,

Kidnap me to your island, please!

(Thanks for posting!)

Dean Grey said...

Marcos!

I bet Paradise Island would be an AWESOME place to live!

-Dean